2013. augusztus 5., hétfő



Mintha a szívemből szakítottak volna ki egy darabot, ezt az érzést éreztem mikor útban voltunk , a papírok beadására az új iskolámban. Nem tudom mért éreztem így, talán a szívem mélyén úgy gondoltam, éreztem hogy rosszul döntök.....

Csütörtök , elseje, reggel 6 óra. Ma megyünk megnézni az eredményeket busszal. Sokat nem utaztunk, vagy-csak fél órát, de közben is egyszer azért imádkoztam magamban hogy bárcsak fellse vennének, máskor hogy jajj csak vegyenek fel. Végül úgy döntöttem hogy Istenre bízom magam, és megiosfogadtam magamban hogy ha felvesznek akkor ez Isten ajándéka/akarata.. Szóval mikor beértünk, kicsit hamarabb érkeztünk, mert még nem voltak kirakva a papírok az eredményekkel az ajtón. Fél óra múlva, egy tanári sereg érkezett az ajtó elé hogy kiragasszák az A4 es lapokat tele nevekkel.  Kicsit túl nagy volt a tömeg, de végül sikerült utat törni magunknak, és az ajtóhoz férkőzni. Kerestem a nevem, de valahogy nem találtam, megijedtem!  2perc múlva megtaláltam, ott volt, kicsit megkönnyebbülten fellélegeztem,  de aztán eszembe jutott hogy nem is értem mi van oda írva. Ugyanis 3 lista volt. 1.. Államilag támogatásra felvett gyerekek, 2. Csak simán felvett gyerekek. 3. Várólista. 
Erre nagy nehezen jöttünk rá, ugyanis ukránul volt és senkise sem értette. Én szerencsére// sajnos a fizetetten voltam, ami azt jelenti, hogy minden évben ugyanúgy be kell fizetni a tandíjt, és nem kapok stipendiumot , Vagyis a tandíj 7600 hr. vagyis 200.000 forint :D  Kicsit húzós tudom, meg hogy főleg hogy ez csak egy tanárképző, és ha nem találok vele munkát blabla bla, annyiszor hallottam már, de viszont azt is sokszor hallottam hogy nem fogok bejutni, mert hogy oda én nem tudnák bejutni, és most hol vagyon ott a listán, ott a nevem sajnos/szerencsére.

Gondolom ha elolvastad idáig már akkor rájöttél hogy nagyon bizonytalan vagyok, hogy hogyan tovább, hisz mindkét helyere felvetek, és most ??!! Főleg hogy a barátnőm nem is jutott be, vagyis ő a várólistán van , és kitudja lehet hogy jövő hétig még felkerül a neve, vagy nem :( Ugyanis 5 nap múlva, bekel menni, hogy igényt tartunk e mindenre. És ugye milyen ironikus, ?! Flóra az első helyen van a listán, a várakozó listán, ha én lemondom, akkor ő rögtön felkerül... Ha nem , ..


És mos itt vagyok, itt ülök és ülök közben a blogomat írom, nagy fejfájással. Ma voltunk be a suliba, és beadtuk a papriokat, de még kilehet venni, ha meggondoljuk magunkat. A lakás ahol lakni fogok már megvan  de azt is le mondhatjuk. Egyébként azért nem a suli kolijában fogok lakni, mert mások szerint az nagyon rossz, így  egy családi házban fogunk lakni, én meg még 2 lány, de erről majd később írok, ha már láttam , a lakást mert még én magam nem láttam.

Amúgy a jövőbeli osztálytársaim hát neis tudom mit írjak róluk :D  5 vagy 6 fiú van.A többi lány, talán 20 valahányan leszünk egy osztályban. Egy fiút meg egy lányt már bejelölte, a többi csak az ismerősöm akit alapból ismerek.  De most már ne fogok bejelölni senkit, megvárom hogy ők jelöljenek be .D :D xddd  

És amúgy nem nagyon van egy helyes fiú se köztük, talán egy deháát :D nem is tudom inkább az is csak normális ment hogy helyes :D És kiderült hogy ez a fiú, szokott járni a discóba a mi kis városunkba :D
Apropó Disco a héten voltunk, ugyanis, pont akkora esett a szülinapom xd :D  és a csajokkal elmentünk bulizni :D Előtte bementünk egy pizzériába ahol, ettünk pizzát, kólát, és még kávét is rendeltünk :D D:  Később vagy olyan 11 kor pedig elmentünk a discóba ahol nagyon jó volt:D *.* Még sört is vettünk, kicsit utána nem voltunk józanok, de háát :D A pénztárcámat pedig majdnem elhagytam , végül a parkban egy lókán ülő csajszi megtalálta és visszaadta, hát no meg még a disco huhuhu :D   Szóval nagyon jó volt :D   Ismétlést érdemel.

Szerintem mostanra ennyi elég is... csak bírjátok elolvasni, és hát igen,    Ha követni akarod a blogom akkor követheted rendesen is, de inkább légyszii a blgolovinen tedd, sajna csak úgy tudod ezt tenni, ha regisztrálsz erre az oldalra : Bloglovin . De megéri, hisz a googlén lassan már nem lehet lesz követni a blogokat. Lehet hogy ez nehezedre esik, de nekem jól esik, hisz egy biztatás azzal kapcsolatban hogy folytassam a blogot. Ha ezt nem is teszed meg, akkor legalább likelj, kommentelj, hisz ugyis lehet ha nincs Google fiókod... Vagy irj chatbe *.*
  A kövi rész írom, Vasárnap, vagy hamarabb, addig is By:Lexy És PUSSZ :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése