2013. július 25., csütörtök

25.17.2013

25.17.2013

      Bocsi , hogy sokáig nem írtam , de elfoglalt a tanulás ... :D Tudom hogy hülyén hangzik de tényleg :D :D Tudjátok hogy egy suliba felvételizek, és most volt az első felvételi kedden ... Ukrán. Aki ezt jól leadta az mehet matekra szombaton..Ami azt illeti, hogy jól sikerült, mert mehetek pénteken, újra :D :( nem gondoltam volna soha, hogy egy vizsgának ennyire örülni fogok .
 Amúgy megvettem Kamillának az ajándékát, egy nyaklánc, és egy bögre " Boldog szülinapot" felirattal, és 2 cuki kutyus volt a bögrén*-*  Nagyon cukik. Oda is adtam , hát remélem tetszett neki :D
 Azóta nem történt semmi új, elolvastam a könyvet " A holdat az égről..." , nagyon tetszett, a végén szó szerint sírtam, olyan megható volt. De elmondhatom hogy ez volta legjobb könyv idáig, de általában mindig ezt mondom mikor befejezek egy könyvet , szóval ne vegyétek komolyan...
 Szerintem nem írok szombatig, vagyis holnaputánig, anya igyis alig enged a géphez, mindig azt mondja hogy : 'Tanuljak' jujjj. Na mindegy. Pénteken megírom a vizsga eredményeket. Addig is pussz mindenkinek :*


IRJ KOMMENTET HA MÁR ELOLVASTAD, LÉGYSZI *-* ADDIG NEM IROK KÖVI RÉSZT :P :D TESZEK ZENÉKET A BLOGBE, KOMMENTBE , CHATBE HOGY MILYENEK LEGYENEK, VAGY ESETLEG CIMEKET ... PUSSZ :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése