2013. július 16., kedd

2013.07.11



        6:25 ( reggel ) néztem rá a telefonom órájára, mely éppen most próbált ébreszteni, sikeresen
Gyomor idegem van , félek, félek, és félek.... gondolom magamban . Végül kimentem a mosdóba, és aztán a konyhába reggelizni.  Apukámat éppen reggelizés közben találtam :
 - Jó reggelt! :) - én még kómásan
 - Szia :)
 - Jó étvágyat .
 - Köszi, csinálj magadnak szendvicset vagy pirítóst.
 - Oké - szendvicset csinálok inkább....
Megcsináltam és leültem én is reggelizni.
 - Hogy aludtál ?
 - Hát.. nem nagyon tudtam aludni :D
 - Jó lemegy az, meglátod :)
 Csak mosolyogtam ere, mert én nem igy gondolom :D Még tovább beszélgettünk, de várjatok csak, TI még nem is tudjátok hogy miről van szó ?!! Szóval a felvételi vizsgám lesz ma, és azért izgulok annyira, felvételi vizsga a gimibe .
Bementem felöltözni ( ugyanis eddig pizsamába voltam) , elővettem a már tegnap elkészített " kimosott, kivasalt" ünnepi ruhámat , ami egy fehér blúzból és egy egy fekete térdig érő szoknyából állt. Felvettem, de észrevettem hogy a szilónharisnyám kiszakadt így muszáj volt  átvenni :(
Nagyon izgultam, így elénekeltem még egyszer magamban az éneket, amelyet kellesz majd a felvételin is énekelnem. Ezután mentem megfésülködni, és már láttam is hogy 7:17 perc, és a barátnőm pedig   : 30 kor jön nálunk . Így gyorsan még összeszedtem a cuccaimat a vizsgára " tollak, ceruza, számológép , "és még egyszer elénekeltem most már hangosan az énekemet. Mire apukám bejött és szólt , hogy már itt a barátnőm. Tényleg ott volt,  a nappaliban, gyors felhuzakodtam és :
 - Na akkor én megyek is, szia :) - apukámtól köszöntem el .
 - Szia , ügyes légy :) - és lekísért minket a kapuba
- :)) Szia
 - :)
          " Na míg én és a barátnőm felgyalogolunk a suliba, elmosnom nektek mi a helyzet .: Szóval én Alexandra vagyok és 14 éves. Magyarországon élek, most pedig egy Református Gimnáziumba jelentkezek, és most éppen a pótfelvételire megyek ( hogy miért pótfelvételi?!! már rendes felvételi volt, de most még egyszer lesz , hogy aki nem jutott be még egyszer megpróbálhatja , és azon kevés diák jelentkezett :)
A felvételin a következőkből kellesz helytállnunk :D :

  • Matek
  • Magyar (nyelv/irodalom)
  • Ének
  • Egyháztörténelem
  • Bibliaismeret
Eléggé izgulok hogy mi lesz , de mindegy...
Megérkeztünk  a gimibe, mivel a házunktól kb 10-15 percre van gyalog, szóval bementünk, hát mivel a pótfelvételire fekete-fehérbe kellet menni, és amúgy ezen a nap kezdődik az angol tábor is eléggé hülyén néztünk ki a barátnőmmel, mellesleg minket nézett minket nézet xd :D
Vártunk még fél órát és aztán szólt az egyik tanár hogy aki most vizsgázik az mennyen be a 3 terembe - és mutatott a terem felé. Mi bementünk, és 10 perc várakozás után , mire az összes ( 10 jelentkező) megérkezett, és elkezdtük a matek vizsgát.
Szóval a matekot megpróbáltam lepuskázni , és hát sikerült is :D :D És igy lement lassacskán a többi vizsga is :D
Sokat kellet végül az eredményekre várni, de legalább össze-össze ismerkedtünk a többiekkel, akik nagyon jó fejek voltak :)
És megérte a hosszú várakozást, mert FELVETTEK :DD .
Első nagy siker, a nyáron, és még remélem lesz még egy, ugyanis még még egy iskolába jelentkezek, ahová kicsit nehezebb a felvételi , mivel ukrán :( !!!

Mikor hazajöttem leültem gépezni, bejelentkeztem facebookba, nem sok minden várt rám, később bejelölt az egyik felvételiző lány aminek nagyon örültem és végül beszélgettünk is ( ő irt rám :D ) . Utána elmentem Flóránál ( az egyik legjobb barátnőm) filmet nézni, elkezdtük a Horrorra Akadva 1 , de sajna nagy vihar közelgett és muszáj volt hazamennem , később pedig már az áram is lement így gépezni se tudtam, nagyon uncsi volt :DDe amúgy nagyon nagy vihar volt, jég esett, meg stb :D
Napi értékelés:
  1. Felvételi:  5/4 - több pontra számítottam, de legalább FELVETTEK :)
  2. Horrorra akadva 1 : 5/3 - jó lett volna , csak tényleg muszáj volt hazamennem , és szerintem jó tettem 
  3. A vihar: 5/0 - elment az áram, és az a sok jég :O
  4. Lényegében a napom : csak délelőtt volt jó, még az angol táborba se mentem.
2013.07.11

2 megjegyzés: