2013. július 18., csütörtök

2013.07.12-13-14

2013.07.12
   
Semmi különös nem történt, csak órákon voltam ( külöórán és stb ) Eléggé unalmas is volt a nap :/

2013.07.13
Konzultáción voltam, A már emlitett iskolába , ahová még felvételizem. Hátt 30 an voltunk, talán csak ennyien jelentkeztek ?!!Hát ha felvesznek mindenbizonnyal kb ezek lesznek a jövőbeli oszttálytáraim. Hát nem jönnek be, de mindegy.Később nem sok minden történt :/ unalmas volt a nap.
2013:07.14
Nagyon jó nap volt, azt leszámítva hogy délelőtt nagyon esett az eső, de később egészen kisütött a nap. Így Kamillával elmentünk sétálni, bementünk egy pizzázóba, és leültünk, szóval eltöltöttük az időt. Jah és közben megkaptam a szülinapi ajándékom ( mivel, augusztus 10 van a szülinapom) . Egy ruha volt az , amit ő tervezett és ő vart meg ** Nagyon tetszik, majd lehet képet is teszek fel róla :D
Közben felnéztünk Lénáéknál is, aki szintén a legjobb barátnőm **
Kb 2 kor mentem el itthonról és egész este 7 óráig ( ha nem többig ) , Kamilával járkáltunk . Szóval nagyon jó nap volt .

Napi értékelés:
  1. Az ajándékom 5/5 - Nagyon tetszik, csak ezek után én nem tudom hogy majd mit vegyek neki az ő szülinapjára ( ha van ötlet írhattok, mert tényleg nem tudom xd :)
  2. A Pizza - 5/5 - nincs hozzáfűznivalóm
  3. Lényegében a nap : 5/4 - csak kicsit fájt a hasam :/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése