2013. július 18., csütörtök

2013.07.15-16-17

2013.07.17

Reggel különórára készültem, de végül áttettük délutánra, mert a tanárnak valami közbe jött délelőtt. Így reggel a matekházi elkészítése után, bekapcsoltam a gépem, és bejelentkeztem facebookra, ahol több értesítés is várt: Bejelöltek 2 en, (nem érdekes, az egyiket vissza se jelöltem, eléggé bizarrul nézett ki a képe alapján xd :D) . És még egy értesítés, hogy valaki megbökött. óóó egek, ismerem a fiút, de nem gondoltam volna. De minek bökött meg ?! Na minden esettre én nem böktem vissza ** 
Később elmentem Lénához, akinek elújságoltam hogy megböktek Facebookon. Azt mondta töröljem, le,ha nem érdekel. Jéhh elfelejtettem . Le is törlöm, most...
Napi értékelés:
  1. Megböktek : 5/1 - hmm
  2. Az aki megbökött - 5/2 - még ha velem egy idős is lenne.. akkor se lenne semmi :D
  3. Lénáknál : 5/5 - Átveséztük a dolgokat
  4. Lényegében : 5/3 - jó nap volt ...

2013.07.16 
Semmi érdekes, inkább ezt kihagyom :D

2013.07.15
 Anyu szülinapja :)
Ágyba reggelit csináltam neki, vagy valami olyasmit xd :D hát a szándék a fontos :D :D Ajándékot amúgy se tudtam neki venni, mert nem volt sok zsebpénzem :/


Később megünnepeltük jobban a szülinapot, bort bontott fel apukám, és elmentünk a nagyiékhoz ahol az anyukám testvére is ott volt :) 
Napi értékelés:
  1. Szülinap : 5/5 - legalább összegyűlt a család :)
  2. Amúgy egész nap nem is gépeztem csak egy kicsit :/ - 5/2
  3. Lényegében - 5/4 :)

2 megjegyzés: