2013. július 19., péntek

2013.07.18-19

2013.07.19

Ma fél 9 ig aludtam ** egyedül voltam egész nap otthon, szóval megtehettem xd :D Elvettem azt osztályfőnökömtől a 9. es albumot, és az Est(disco) cd jét, és megnéztem otthon, hát elég hülén nézek ki rajta,olyan idétlen vagyok :D :* De már mindegy .. Délután újra felmentem a könyvtárba most már egyedül és kivettem egy könyvet : " A holdat az égről..." Gregory Hughes. Ma már bele is kezdtem, idáig elég jó :)
Ha már olvastátok akkor irjatok, véleményt , a könyvről ... Tényleg... És még mindig nem tudom hogy mit vegyek a barátnőm szülinapjára pedig Vasárnap lesz , és holnap muszáj már megvennem, de valami egyedit szeretnék, szóval ötleteket, bárkitől ...
Jah és csináltam ma egy áll facebookot, és egy áll askot, aminek semmi értelme, de kb mindenkinek van ( 2 barátnőmnek xd) . Rám írtak egy csomóan, és ma 10 bejelöltek ... Mit kezdjek a facebookokkal ?!! Hát idáig csak játszottam rajta, mert hogy itt legalább nem látják, hogy ha játszom... Szóval valakit ezen az askon, facen meg kéne szivatni, de kit ?! Majd az eggyik barátnőmnek írok aki még nem tudja hogy nekem ilyen is van .. MUHAHAHA
Napi Értékelés:
  1. Tegnap újra megböktek másodszor , ez nme jó :/ - 5/1
  2. A CD és az Album - 5/4 - túl rövid...
  3. "A holdat az égről..." - 5/4 - jó.
  4. Áll ask, áll facebook: 5/4 - ha még tudnám is hogy mit kezdjek vele?!
  5. A szülinapi ajándék - 5/1 - még mindig nem tudom, de am Lénának is akkor van a szülinapja .... :/ 

2013.07.18
Sziasztok :)Ma nem történt semmi újdonság, csak reggel kb 8 kor felkeltem, és végeztem a dolgomat. Később órára mentem, és Flórával fel a könyvtárba, ahol pechünkre nem dolgozott a könyvtáros.Szóval hazamentünk, később bekapcsoltam a számítógépem, és jött is egy értesítés, hogy a TEGNAPI  fiú újra megbökött, hát .... :D Na de mindegy...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése